5 Rampe
Echipate Modern
Peste 6 Ani
Experienta
+5260 de BMW-uri
ne-au trecut pragul
5 Mecanici
specializati BMW
Suntem 110%
specializati in BMW

Service Auto Autorizat RAR - Dedicat BMW

Bimmer Service si-a inceput activitatea in 2010, ca o unitate service mai speciala, una cu un singur angajat si o singura rampa. Principalul sau scop era repararea masinilor BMW la cele mai inalte standarde, fara a plati sume exorbitante de bani. In anul 2016, acesta a evoluat intr-un service renumit, ce ofera cele mai bune servicii oamenilor ce isi iubesc masina si doresc sa o intretina la cele mai inalte standarde.

Dupa ani de munca, Robert, initiatorul afacerii, ajunge la concluzia ca ceea ce a cladit este un concept destul de nou in Romania, fiind un service specializat intr-un singur brand (fara a fi reprezentanta sau dealer), un service ce lucreaza la cele mai inalte standarde. Nu el spune asta, ci cei peste 5,100 de clienti ce i-au trecut pragul pana acum si s-au declarat multumiti de operatiunile efectuate.

Astazi, echipa Bimmer Service este alcatuita din mai mult de zece angajati, trei mecanici, un ucenic, administratorul, o casiera, consilieri service, operatori call-center si asa mai departe. Experienta acestora este cea care isi spune cuvantul atunci cand se fac comparatii intre Bimmer Service si alte unitati. Aici s-a dorit crearea unui centru de excelenta, un loc unde clientii pot veni stiind ca problemele lor pot fi rezolvate in cea mai usoara maniera, fara a-si irosi foarte mult timp.

Iar in acest moment se pare ca aceasta strategie a functionat. Fiind expert pe un singur brand, cu siguranta ajungi sa cunosti toate tipurile de masini BMW, in cel mai scurt timp. Iar, daca lucrul cu un singur producator nu ar fi de ajuns pentru ca angajatii sa stie si cele mai mici trucuri cand vine vorba de reparatii, puteti sta linistiti stiind ca mecanicii angajati aici au lucrat la unele dintre cele mai mari reprezentante BMW inainte, unde s-au format.

Desigur, pana a se ajunge la operatiuni ce presupun lucrul cu vaselina si chei fixe, trebuiesc parcursi o serie de pasi. Defectul masinii trebuie identificat corespunzator, datorita experientei indelungate a mecanicilor Bimmer-Service, se poate face un diagnostic corect fara erori, in cel mai scurt timp, un lucru ce este trecut cu vederea de multe ori, dar care este esential.

Fara o diagnoza impecabila, costurile si timpul pierdut in incercarea de a repara un autovehicul cresc exponential.

Dupa identificarea defectului si comandarea pieselor necesare pentru reparatie, in functie de nevoi exista mai multe variante. Varianta 1: piesa este in apropiere si poate fi livrata in cateva ore. In acest caz, daca nu suntem foarte aglomerati si nu avem de respectat angajamente anterioare, putem sa lucram la masina dumneavoastra imediat, avantajul dumneavoastra fiind faptul ca scapati foarte repede.

O alta posibilitate presupune faptul ca piesa trebuie comandata special. In acest caz, livrarea poate dura de la 24 de ore pana la o saptamana, cu livrare inclusiv de la sediul central BMW din Germania. In aceasta situatie, facem o programare pentru o alta data, in functie de disponibilitatea dumneavoastra si a noastra. In acest caz, veti fi informat si cu privire la durata executiei, pentru a va putea planifica ziua corespunzator, fara timpi morti.

Cu toate acestea, cel mai des avem de-a face cu un alt scenariu, cel in care suntem sunati in prealabil, stiind ce problema aveti de rezolvat, comandam piesa si stabilim de comun acord, cand se va monta/efectua operatiunea de care aveti nevoie. In acest scenariu putem include reviziile, operatiunile uzuale de schimbare a consumabilelor (precum discuri si placute de frana, lichid de frana, igienizare clima, inlocuire distributie, diagnoza, update de soft, curatare galerie de admisie si asa mai departe) sau operatiuni la cerere.

In momentul de fata ne-am creat, chiar si un ritual ce presupune ca dupa efectuarea operatiunilor necesare veti primi o factura, garantia pentru manopera, dar si pentru piese (lucram exclusiv cu piesele noastre, nu si cu cele ale clientului, asadar garantia este oferita automat) precum si, daca se doreste, inregistrarea operatiunilor efectuate in baza de date BMW, exact la fel cum s-ar proceda la orice reprezentanta a grupului German, la o fractiune din cost. In plus, datorita acestui nou sistem, acum iti poti verifica si istoricul masinii.

La Bimmer Service a fost, initial, doar un canal de tip rampă de service, disponibil pentru reparații, iar acesta functiona mai mult drept un service pentru prietenii fondatorului, acesta nesperand sa poata transforma totul intr-o afacere profitabila. La inceput aici se făceau revizii banale, schimburi de discuri si placute de frana, a garniturilor s.a.m.d. Un indiciu cu privire la ceea ce va urma, era numarul mare de oameni care tot veneau, de prin toate colturile tarii pentru serviciile de aici.

Odata cu trecerea timpului, cei care au vizitat Bimmer Service au constatat că lucrarile făcute erau de calitate și durau mai putin decat la un service multimarca, doar unul dintre avantajele de a fi specializat intr-un singur brand. Datorita cresterii fluxului de clienti extinderea service-ului a început să prindă contur, iar în 2014 s-a finalizat construcția unei clădiri de oțel noua, care acum are 2 elevatoare de 3,2 tone, ce sunt suficient de puternice, chiar si pentru cele mai mari mașini BMW.

Aceasta crestere a logisticii a necesitat, implicit si o crestere corespunzatoare a echipei. Astfel, în timp, s-a ajuns, ca astazi Bimmer-Service sa aiba trei mecanici, un șef de service, dar si un discipol permanent pentru formarea continuă.

Si, daca mecanica si diagnosticarea au fost rezolvate prin angajarea de personal nou (mecanicii au fost toți angajați ai celor mai mari dealeri BMW din România, ce au parasit locul lor de munca din diverse motive) si alte parti ale service-ului au avut în curând nevoie de îmbunătățiri substanțiale.

Comoara adevarată a Bimmer Service este ascunsă sus și se dezvăluie in totalitate în momentul în care intrați în incaperea administrativa. Aici veți găsi patru birouri făcute din piese originale BMW. Primul este un BMW Seria 1 E87 și este alcătuit din bara față, faruri, proiectoare și grilele din bară pentru un efect complet. Urmează un birou făcut din piese de Seria 5 F10, compus din bara față, faruri cu xenon, proiectoare și grile, la fel, folosind piese originale.

Langa gasim un birou asemănător din punctul de vedere al pieselor componente, de data aceasta cu „față” de Seria 3 F30 în timp ce, în capătul sălii așteaptă biroul principal, un E70 X5. În acest caz s-a folosit o capotă, aripi laterale, faruri cu xenon adaptiv, bara față, proiectoare, roți M Performance pe 20 de toli, discuri de frănă, rulmenți și chiar și puntea față. Toate acestea au fost ulterior vopsite în culoarea Flamenco Red găsită pe noul BMW X6.

Trebuie să precizăm ca am menționat toate acestea doar pentru a vă oferi o idee asupra pasiunii ce sălășluiește înăuntrul nostru, nu pentru a ne lauda. Pasiunea este cea care ne-a facut sa achizitionam aceste birouri. Altfel cum s-ar putea justifica investițiile masive în astfel de birouri?

Cu toate acestea, pentru noi contează cel mai mult recenziile clienților, iar în acest sens, mecanicii noștrii sunt perfect calificați pentru a rezolva chiar și cele mai complicate probleme.

Bimmer Service dispune de cea mai noua interfață de diagnoză disponibilă de la BMW. Acest nou dispozitiv funcționează chiar și fără fir, cablul nemaifiind necesar pentru conectarea la calculatorul de bord al autoturismelor.

Aceasta este doar una dintre sculele speciale folosite la repararea masinilor BMW si MINI din arsenalul nostru. Tot la noi puteti face schimbul de simeringuri supape pentru orice motor fara demontarea chiulasei, reparatii mecanice de orice fel, interventii la sistemele de franare, motor, directie, electronica, si altele mai departe. Facem distributii pe lant la foc continuu, inlocuim module electronice, turbine si chiar motoare. Iar, daca e nevoie de inlocuirea doar a unor parti componente precum pistoanele, nu ezitam. Tot la noi schimbarea lichidului de frana se face cu un aparat special, ulterior testandu-se si eficienta masinilor la franare.

Daca diagnoza la standarde egale cu ceea ce oferă reprezentanțele nu este de ajuns, veți fi încântați să descoperiți că, deși practicăm prețuri mai mici, serviciile noastre sunt cel puțin la fel de bune sau variate.

Una dintre operațiunile ce sunt în general disponibile numai la dealeri, accesul la bazele de date ale companiei, la istoricul mașinii și înregistrarea oricărei operațiuni efectuate pe mașină în datele oficiale ale companie, este acum disponibilă și la Bimmer Service.

Astfel, daca până de curând vă puteam oferi o verificare amanunțită a unui autoturism BMW înainte de cumpărare, din punct de vedere mecanic și electronic, acum vă putem spune chiar și câți kilometri reali are precum și ce operațiuni s-au făcut pe mașină in trecut.

Puteți reduce astfel riscul la achiziție foarte mult, nefiind nevoiți nici să plătiți o operațiune foarte scumpă la reprezentanță, nici să credeți vânzătorul pe cuvânt. La Bimmer Service puteți verifica istoricul mașinii în câteva minute. Putem astfel verifica numarul de kilometri reali ai masinii, temperatura lichidului de racire, temperatura aerului, nivelul de combustibil, nivelul de ulei, urmatoarele operatiuni de executat in service, dar si istoricul reviziilor operate in reteaua BMW.

Orice operațiune efectuată la noi poate fi acum înregistrată în istoricul mașinii exact cum ati face-o, daca ati efectua toate operatiunile la o reprezentanta BMW. Datorită noului sistem, orice înlocuire de piesă, servisare chiar și revizie, este trecută în istoricul mașinii și poate fi, la rândul său, verificată la orice altă reprezentanță, dacă doriți să vindeți mașina ulterior. Acest lucru nu este valabil doar pe teritoriul Romaniei, ci oriunde in lume. Ulterior, la vanzarea masinii, cumparatorul va sti ca autovehiculul pe care dumneavoatra il vindeti a fost intretinut corespunzator, astfel permitandu-va sa pastrati nivelul pretului la un nivel cat mai ridicat.

Dupa efectuarea oricarei operatiuni, un consilier va va informa asupra a ceea ce s-a facut pe automobilul dumneavoastra, daca au aparut complicatii si daca totul a fost in regula, eventual si asupra a ceea ce mai este de facut pe viitor. Pe langa o varietate de noi servicii ce le sunt oferite clientilor, introducerea acestui nou sistem practic certifica faptul ca Bimmer Service este un partener de incredere al companiei Germane.

In acelasi timp, pe langa garantia venita din partea partenerilor din Germania, Bimmer Service este autorizat si de catre Registrul Auto Roman, pentru toate operatiunile, ceea ce inseamna ca veti primi garantie conform legii pentru orice piesa cumparata sau operatiune efectuata.

De aceea, noi nu lucram decat cu piese originale BMW sau cu piese de producator ce vin cu holograma de origine a Registrului Auto Roman. Acestea fiind spuse, tinem sa precizam ca nu lucram cu piese din dezmembrari, second-hand sau cu piesele clientului, pentru ca nu le putem garanta calitatea. In consecinta, nici garantia nu poate fi acordata, intrand practic intr-o stare de ilegalitate.

In ceea ce priveste operatiunile specifice BMW, ce se pot efectua la Bimmer Service, putem enumera schimbarea distributiilor pe lant la orice motor, schimbarea simeringurilor de supape fara demontarea chiulasei (operatiune ce economiseste ore pretioase din timpul dumneavoastra), inlocuirea diferitelor module electronice, inlocuirea turbinelor, a motoarelor complet, dar si a pistoanelor sau a diferitelor piese din componenta.

Revizia motoarelor se efectueaza cu ulei BMW de ultima generatie obtinut de Shell printr-un nou proces din gaze de sist, iar filtrele sunt originale.

Odata cu cresterea incidentei masinilor cu cutii automate de viteza, servisarea si intretinerea acestora este din ce in ce mai problematica. Spre deosebire de cutiile de viteza manuale, cele de noua generatie de la ZF cu opt trepte, au un ciclu mai special de exploatare si pot devenit problematice, daca nu sunt folosite corespunzator. La Bimmer-Service va oferim asistenta in acest sens, atat cu sfaturi oferite cu caldura, cat si prin intermediul operatiunilor de reparatie, daca este cazul.

Pentru o idee mai edificatoare asupra serviciilor si a modului cum facem afaceri, atasam si o recenzie facuta de un client al nostru, George N. :
"Aventura mea cu Bimmer Service a fost foarte ok, luand legatura cu ei in urma recomandarii venite de la un prieten, ce aparent a fost cu ei de la inceput. Avand nevoie de un schimb de placute de frana, am decis sa ii contactez folosind aplicatia lor. Da, au aplicatie pentru iOS si Android, ceva ce nu am mai vazut la niciun service pana acum. Folosind-o am introdus datele cerute de un formular al lor din cadrul aplicatiei. Aveau nevoie de numele meu, un numar de telefon, codul de sasiu al masinii pentru a putea comanda piesele corect si o adresa de e-mail. Dupa completarea acestora, am precizat si ce anume ma intereseaza si am asteptat sa ma contacteze. Chiar a doua zi am primit un telefon de la ei, pentru o confirmare, dar si pentru a programa de comun acord, cand pot veni sa facem operatiunile necesare. Mi s-a explicat ca operatiunea va dura cam 30 de minute, ceea ce mi s-a parut putin (schimb placute fata – spate). Urmatoarea zi, la ora 18:00 am avut programarea si, desi am ajuns cu 10 minute mai devreme, baietii s-au apucat imediat de treaba, pentru ca aveau un elevator liber. Am predat cheile si am urcat in biroul administrativ unde mi-a fost emisa factura si garantia. Dupa fix 30 de minute, am fost informat ca masina este gata, mi s-a efectuat si un test de franare si ca totul este ok. Baietii chiar mi-au si verificat discurile pentru a fi siguri ca nu vor fi probleme pe viitor si mi-au spus ca totul e ok! A trecut o saptamana deja si nu pot decat sa ma declar multumit, mai ales din moment ce, pentru prima data in viata placutele mele noi nu scartaie la franare. Nu stiu cum au facut, dar le sunt profund recunoscator baietilor de Bimmer Service pentru asta."